Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Υστέρνια, Το Θαλασσάκι & ο Ναυτίλος

Υστέρνια ,“Τὸ Θαλασσάκι” & “Ὁ Ναυτίλος ”

Ἐπιχειρηματίες Πειρατὲς ἤ Πειρατὲς Ἐπιχειρηματίες; (1)








("Τὸ Θαλασσάκι" & "Ὁ Ναυτίλος" -φωτογραφία www.isternia.net)



Βγαίνοντας ἀπὸ τὸ πλοῖο ποὺ φθάνει στὸ λιμάνι τῆς Τήνου καὶ ἀκολουθώντας τὸν δρόμο ποὺ ὁδηγεῖ πρός τόν Πύργο, συναντᾶς πρώτα τὰ Κιόνια μὲ τὸν ἀρχαιολογικὸ χῶρο τοῦ κατεστραμένου Ναοῦ ἀφιερωμένου στὸν Ποσειδώνα στὰ δεξιὰ καὶ ἀριστερὰ τὴν ὡραῖα ἀμμουδερὴ παραλία. Συνεχίζοντας , ἀριστερὰ, συναντᾶς μικροὺς ὄμορφους κολπίσκους καὶ ἀνεβαίνοντας τὸ βουνὸ φθάνεις στὸ χωριὸ Ὑστέρνια, δεξιὰ τοῦ δρόμου, καὶ κάτω ἀριστερὰ διακρίνεις τὸν πανέμορφο ὃρμο τῶν Ὑστερνίων. Θαυμάζοντας αὐτὴ τὴν ὀμορφιὰ καὶ μιὰ καὶ ἡ ὣρα ἦταν σχεδὸν 2.00 τὸ μεσημέρι ἀποφασίσαμε νὰ ἀκολουθήσουμε τὴν κατηφόρα ποὺ ὁδηγεῖ στὸ ὲπίνειο τὼν Ὑστερνίων , στὴν ἀμμουδιὰ μὲ τὶς ταβέρνες. Πρώτη ἀριστερὰ “Τὸ Θαλασσάκι” , στὸ κέντρο τὸ Καφὲ-Μπάρ “Μαγαζὶ” καὶ δεξιὰ ἡ ταβέρνα " Ὁ Ναυτίλος". Κατευθυνθήκαμε πρός “Τὸ Θαλασσάκι”.Ὁ ἄνθρωπος ποὺ μᾶς εἶδε ὃτι ἐνδιαφερόμαστε γιὰ ἓνα τραπέζι γιὰ 3 ἄτομα μᾶς εἶπε στεγνὰ-κοφτὰ: «ἔχετε κάνει κράτηση; Ἄν δὲν ἔχετε κάνει κράτηση δὲν ἔχει τραπέζι». Εἴδαμε 3-4 τραπέζια ἐλεύθερα ἀλλὰ δυστυχῶς γιὰ ἐμᾶς δὲν εἴχαμε κάνει κράτηση φεύγοντας ἀπὸ τὴν Ἀθήνα. Τοῦ ἐξηγήσαμε ὃτι μόλις βγήκαμε ἀπὸ τὸ πλοῖο καὶ δὲν κάναμε κράτηση γιατὶ δὲν εἴχαμε τὸν ἀριθμὸ τοῦ τηλεφώνου τους. Τίποτα. Ἀνένδοτος. Μὲ τὸ βλοσυρὸ του βλέμμα σχεδὸν μᾶς ἔδιωξε.

Δοκιμάσαμε τὴν τύχη μας στὸ ἀπέναντι ταβερνάκι “ Ὁ Ναυτίλος” ὃπου, ἀπὸ ὃτι μᾶς εἶπε ἡ ἰδιοκτήτρια δὲν χρειάζεται κράτηση καὶ ὃποιος ἔρχεται κάθεται στὸ ἐλεύθερο τραπέζι καὶ τρώει. Μᾶς πρότεινε ὄχι ἓνα ἀλλὰ δύο τραπεζάκια(τὶ τυχεροὶ !!!) ἀλλὰ δυστυχῶς ὄχι κάτω ἀπὸ κάποια ὁμπρέλλα ἀλλὰ κάτω ἀπὸ τὸν καυτὸ ἣλιο τῶν 40 C . Στὴν ἐπιφάνεια τῶν τραπεζιῶν θὰ μποροῦσες νὰ ψήσεις αὐγὰ. Τὴν εὐχαριστήσαμε γιὰ τὴν προθυμία της νὰ μᾶς ἐξυπηρετήσει καὶ ἐπειδὴ εἴδαμε στὴν σκιὰ τοῦ καταστήματος ἓνα τραπέζι γιὰ 8-10 ἔτομα , ρωτήσαμε ἄν θὰ μπορούσαμε νὰ καθήσουμε στὴν μία ἄκρη του γιὰ 30-40 λεπτὰ , ὃσο θὰ διαρκοῦσε τὸ γεῦμα μας. «Δυστυχῶς αὐτὸ εἶναι κρατημένο», μᾶς εἶπε. «Μὰ πρὶν ἀπὸ λίγο μᾶς εἴπατε ὃτι δὲν δέχεστε κρατήσεις, αὺτὸ εἶναι κρατημένο;» «Ναὶ ἀκριβῶς». Ἀκούγονται παράλογα ὃλα αὐτὰ γιὰ κάθε νοήμονα ἄνθρωπο ἀλλὰ εἶναι ἀκριβῶς ἔτσι ὃπως τὰ γράφω.Σκεφθῆτε, ὃλα αὐτὰ συμβαίνουν σ’ ἐμένα τὸν Ἓλληνα ἐπισκέπτη. Ὁ Γάλλος ὁ φουκαρὰς(καὶ εἶδα ἀρκετὰ αὐτοκίνητα Γάλλων ἐπισκεπτῶν στὸ νησὶ φέτος)τὶ θὰ σκεφτόταν γιὰ ὃλα αὐτὰ; Πιθανὸν νὰ προσπαθοῦσε νὰ δεῖ ἄν αὐτὲς οἱ δύο ταβέρνες εἶχαν 1 ἤ 2 ἀστέρια στὸν ὁδηγὸ ἑστιατορίων Μισλὲν καὶ εἶχε κάνει λάθος ποὺ δὲν ἔκανε κράτηση γιὰ φαγητὸ στὶς παραπάνω ταβέρνες λίγο πρίν ἀναχωρήσει ἀπὸ τὴν Γαλλία!!!!!.
Μιὰ ποὺ εἴχαμε κάνει ὃλη αὐτὴ τὴν κατηφόρα καὶ ἐπειδὴ δὲν εἴχαμε κάνει καμία “κράτηση” γιὰ φαγητὸ στὸν Πύργο, ὁπου καὶ ὁ τελικὸς προορισμός μας, ἀλλὰ οὔτε καὶ στὸν κοντινὸ Πάνορμο,

καθίσαμε τελικὰ γιὰ νὰ «ξαποστάσουμε» στὸ κεντρικὸ Καφὲ-Μπάρ τὸ “ΜΑΓΑΖΙ” ὃπου οἱ ἰδιοκτῆτες μὲ τὸ χαμόγελο στὰ χείλη (καὶ χωρὶς κράτηση) μᾶς φιλοξένησαν μὲ δύο συμπαθητικὲς πιττοῦλες , μία ποικιλία μὲ 2 καραφάκια ρακὶ & 2 καφέδες στὸ τέλος. Ὃση ὣρα καθόμασταν ἐδῶ μάθαμε ἀπὸ τοὺς διπλανούς πελάτες καὶ κάποιες ἀλήθειες γιὰ τὸν ἰδιοκτήτη τῆς ταβέρνας “Τὸ Θαλασσάκι”. Δηλαδὴ ὃτι ἀπὸ τότε ποὺ(ὲπὶ πληρωμῆ) ἔγραψε γιὰ τὴν ταβέρνα αὐτὴ δυὸ καλὰ λόγια ἓνα Ἀθηναϊκὸ περιοδικὸ ποὺ διαφημίζει(πάντα ἐπὶ πληρωμῆ), αὐξήθηκαν οἱ μετοχὲς του καὶ κρατάει τὰ τραπέζια του γιὰ μερικοὺς (TV- περσόνες ), ἔτσι μερικοὶ λιγότερο γνωστοὶ «τρῶνε πόρτα» μὲ τὸ γνωστὸ βλοσυρὸ ὓφος. Κατὰ σύμπτωση διακρίναμε τὴν κα. Τσόκλη μὲ τὴν παρέα της νὰ τρώει ἐκεῖ.!!!.
Ὃσο γιὰ τὸ μεγάλο τραπέζι, στὴν ταβέρνα ” Ὁ Ναυτίλος”, ἡ ἰδιοκτήτρια ποὺ δὲν κάνει «κρατήσεις», τὸ κράτησε μέχρι τὶς 4.00 τὸ ἀπόγευμα γιὰ κάποιους γνωστοὺς της ἀπὸ τὸ χωριὸ, τὴν ἄνω Ὑστέρνια, οἱ ὁποῖοι ἔρχοναται τακτικὰ γιὰ φαγητὸ. Ἐμεῖς εἴμασταν ἐκεῖ γιὰ φαγητὸ στὶς 2.15 τὸ ἴδιο ἀπόγευμα.
Ἄν αὐτοὶ θεωροῦνται ἐπαγγελματίες τοῦ χώρου τῆς ἑστιάσεως, τότε ὁ Πρόεδρος τῆς Ἑνώσεως τῶν Ἑστιατόρων Ἑλλάδος καὶ ὁ Πρόεδρος τοῦ Ἐπαγγελματοβιοτεχνικοῦ Ἐπιμελητηρίου Τήνου θὰ πρέπει νὰ τοὺς βραβεύσουν γιὰ τὸν ἐπαγγελματισμὸ τους καὶ τὴν μεγάλη αὐτῶν προσφορὰ στὸν Τουρισμὸ ποὺ διαφημίζουν μὲ τὴν πιὸ ἀντιεπαγγελματικὴ τους προσφορὰ.
Γράφοντας αὐτὰ μοῦ ἦλθε στὸ μυαλὸ ἡ σοφὴ ρήση ἑνὸς ἡλικιωμένου Πηλιορείτη: «Εἶδαν σκατὸ στὸν κῶλο τους καὶ νόμισαν ὃτι ἦταν βούτυρο». Δηλαδὴ , τὰ ‘κονόμησαν καὶ δὲν γ.....
ὃλοι τους.
Ἐπειδὴ κάποιοι φίλοι ποὺ ἄκουσαν τὸ περιστατικὸ μὲ ρώτησαν τὶ θὰ ἔπρεπε νὰ κάνει ἓνας σωστὸς ἐπαγγελματίας τοῦ χώρου τοὺς ἀπαντῶ μὲ ἁπλᾶ λόγια.
Ὁ σωστὸς ἐπαγγελματίας , πρῶτον βλέποντας ὃτι πρόκειται περὶ ἐπισκεπτῶν καὶ μὲ τὲτοια ζέστη θὰ προσέφερε τουλάχιστον ἓνα ποτήρι κρύο νερὸ στοὺς ἐπισκέπτες ποὺ ἔκαναν τόσα χιλιόμετρα γιὰ νὰ ἐπισκεφθοῦν τὸν τόπο του. Ἔπειτα ,μὲ τὸν καλύτερο τρόπο θὰ ἐξηγοῦσε στὸν ἐπισκέπτη ὃτι δυστυχῶς δὲν ἔχει κάποιο τραπέζι διαθέσιμο ἐκείνη τὴν στιγμὴ καὶ πιθανὸν μετὰ ἀπὸ μισὴ ἤ μία ὣρα θὰ μποροῦσε νὰ τὸν ἐξυπηρετήσει. Αὐτὸ λέγεται ἐπαγγελματισμὸς καὶ φιλοξενία.

11 σχόλια:

sixoremenos είπε...

Δε θα διαφωνήσω στο τι θα έπρεπε να κάνει ο σωστός επαγγελματίας, αλλά για το θέμα της επί πληρωμή διαφήμισης. Επειδή πηγαίνω χρόνια τώρα στο μέρος αυτό για διακοπές, ξέρω απ΄έξω κι ανακατωτά το μενού του "Θαλασσάκι" με όλες τις κατά καιρούς προσθήκες. Τα πιάτα του, από τη σαλάτα έως και το γλυκό είναι με μια λέξη εξαιρετικά. Τέτοιες γεύσεις δεν μπορείς να βρεις εύκολα όσο κι αν ψάξεις σε όλη την Ελλάδα. Ίσως θα έπρεπε να περιμένατε λίγο, θα σας αποζημίωνε αυτή η αναμονή και με το παραπάνω. Όσο για τη βλοσυρότητα που είχε το πρόσωπο του υπεύθυνου, πρέπει να ξέρεις ότι όλοι οι εργαζόμενοι είναι Παναθηναϊκοί, οπότε διακαιολογούνται να είναι μουτρωμένοι. Φέτος θα είναι σίγουρα χαρούμενοι! Πάντως αν τους γνωρίσεις λίγο (επειδή είναι οι ίδιοι όλα τα χρόνια) θα καταλάβεις πόσο καλά παιδιά είναι. Τέλος, για την πελατεία, μαζεύεται όντως όλη η "υψηλή" κοινωνία... Δεν ξέρεις πόσο απολαυστικό μπορεί να είναι να βλέπεις την Κυρία "Αθήνα 2004" να κατεβαίνει από το σκάφος της για να έρθει στο Θαλασσάκι και να τρώει μια θεαματική τούμπα μπροστά σε όλους μας (τι τις ήθελε τις ψηλές γόβες;).

vraveion είπε...

Εὐχαριστῶ πολὺ γιὰ τὴν ἐπικοινωνία καὶ τὸ χιούμορ σου.Λίγα εἶδα καὶ πολλὰ κατάλαβα.Ἄν ὁ ἐπισκέπτης πρέπει νὰ κάνει καὶ τὸν ψυχολόγο γιὰ νὰ ψυχολογήσει τὸν "ἐπαγγελματία" τότε ἴσως νὰ ἔχεις δίκιο.Οἱ ἐμπειρίες πάντοτε πληρώνονται μὲ ἓνα ὡρισμένο τίμημα.

Unknown είπε...

ΜΕΝΩ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!!!!!!!!!
Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!!!!!
ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ (25) ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΟΜΑΤΙ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΤΑΡΗΣ. ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ(δὲν χρειάζεται κράτηση καὶ ὃποιος ἔρχεται κάθεται στὸ ἐλεύθερο τραπέζι καὶ τρώει) ΔΕ ΣΑΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΗ! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΟΜΠΡΕΛΕΣ, ΠΟΤΕ, ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΟΡΜΟΥ! ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΔΕΚΑ (10) ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ, ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΚΙ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΙΝΚΟΓΝΙΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑΜΩΝΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ.
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΗΜΕΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΓΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ "ΝΑΥΤΙΛΟΣ" ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΠΕΝΤΕ (25) ΧΡΟΝΙΑ!

panos1793 είπε...

ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ Η ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΔΕΙΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΦΡΟ ΞΥΡΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΞΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΕΓΝΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΟ ΝΩΡΙΤΑΡΑ ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ.........

panos1793 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Ψαροταβέρνα Ναυτίλος στην Τήνο: Με παρέα 6 ατόμων, μεταξύ άλλων παραγγείλαμε ένα σαργό. Το ψάρι ήταν σαφώς μπαγιάτικο και εσωτερικά ΓΚΡΙ! Σε παρατήρησή μας ότι το ψάρι δεν είναι καλό προκαλέσαμε τον ιδιοκτήτη να δοκιμάσει ο ίδιος, μας είπε πώς όχι μόνο θα δοκιμάσει, αλλά θα το πάρει και θα το φάει όλο. Μας πήρε το πιάτο, δεν το αντικατέστησε, μας το χρέωσε κανονικά και μας είπε πως δε γνωρίζουμε από ψάρι. Φαίνεται πως είδε γυναίκες και νόμισε πως μπορεί να μας κοροϊδέψει. Αν ξέρετε από ψάρι, σίγουρα θα βρείτε πολύ καλύτερα εστιατόρια. Στον Ναυτίλο υπ' ευθύνη σας...

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά τελικά αυτο που ενόχλησε ήταν ότι δεν σας πρόσφεραν νερό (λες και είμαστε στη δεκεατια του '30 και περπατήσατε απο τη χώρα και δεν βρήκατε ουτε ενα πηγαδι να πιείτε) και δεν σας ειπαν να ξαναπάτε σε 1 ωρα χωρίς όμως να ρωτήσετε αν σε 1 ωρα θα είναι εντάξει αν ξαναπεράσετε. Επίσης το καλοπροαίρετο σχόλιου του "Μαγαζί" οτι εξυπηρετούν μόνο διασημότητες και ντόπιους ήταν πολύ επιτυχημένο. Τελικά τον κόσμο δεν τον πιάνεις πουθενά... Ωραίο κριτήριο για επιλογή εστιατορίου έχετε, να το βάλουμε στους οδηγους εστιατορίων: "Προσφέρουν Κρύο Νερό σε Ταξιδιώτες" - check. "Έχουν καλές σχέσεις με γειτονικά μαγαζιά"- check, "Κλείνουν τραπέζια σε αλλους ενω θα έπρεπε να μας περιμένουν" - check. Στην Γαλλία πας ρε παιδί μου σε ενα εστιατόριο και δεν εχουν κρατήσεις και το πρώτο πράγμα που κοιτάνε είναι δώσουν ένα ποτήρι νερό (10€)... Ενώ εδώ, ούτε γκαζόζα! Oh mon dieu...

vraveion είπε...

Σ' ευχαριστώ γιά τό μήνυμά σου.'Ισως διάβασες πολύ βιαστικά αυτά που έγραψα και δεν μπόρεσες να κατανοήσεις την ουσία γι' αυτό επικρατεί μία μικρή σύγχυση στο γραπτό σου. Δεν είναι το "νερό" που ενοχλεί.Είναι η γενική συμπεριφορά του επαγγελματία!!!!!!!!!!Άν είναι επαγγελματίας.Εγώ έγραψα τήν εμπειρία μου. Θα μπορούσες νά κάνεις κι' εσύ τό ίδιο αντί να χρησιμοποιείς αοριστολογίες.Πάντως σ' ευχαριστώ που ασχολήθηκες έστω και έτσι με το θέμα.

Unknown είπε...

Σ' ευχαριστω που απαντησες, αλλα δεν ειμαι αοριστος. Το ηθικο διδαγμα επαγγελματισμου που δινεις στο τελος ειναι οτι ο σωστος επαγγελματιας θα εδινε ενα ποτηρι νερο. Πολυ ρομαντικο, δεν λεω αλλα εκτος τοπου και χρονου. Σε ενα μαγαζι που γινεται χαμος καθε μερα, σε οποιοδηποτε μερος του κοσμου οσο καλο και να ειναι αν το πεις αυτο θα γελασουν. Σε ενα μερος οπως η τηνος που δουλευει 30 μερες το χρονο εχει νομιζω δικαιωμα το καθε εστιατοριο να προστατευεται με το να κανει κρατησεις, το συγκεκριμενο που εχει και ονομα ακομα περισσοτερο. Τωρα απο κει και περα καλο ειναι οταν θελουμε να φαμε τοσο πολυ σε ενα εστιατοριο να παιρνουμε ενα τηλεφωνο πρωτα, ειμαστε στο 2012 ξερεις δεν βασιζομαστε παντα στην τυχη και εχουμε απαιτησεις μονο. Αλλα απ'οτι φαινεται ειναι πιο ευκολο να καθεσαι στο λαπτοπ σου και να μοιραζεις βραβεια κουραδας παρα να παιρνεις τηλεφωνο για κρατηση... καλη ορεξη

λουκ είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ως Τηνιακιά, με κάνατε και γέλασα με το ανυπόστατο παιδικό κουραδίστικο άρθρο σας . Ευχαριστώ.