TO THEMA – KTIMA PAVLIDIS
TOY THEMATOS –KTHMA PAVLIDIS
OH! TI DRAMA KTHMA PAVLIDIS!!!!!
Δὲν μᾶς ἔφθαναν μέχρι τώρα οἱ ἄμαθεῖς -ἀντιγραφεῖς μάγειροι οἱ ὁποῖοι στερούμενοι φαντασίας καὶ δημιουργίας μᾶς κάνουν πλήση ἐγκεφάλου μὲ “κριθαρότα”, μὲ “μπρουσκέτες” , μὲ “φενόκια”(πιθανόν γιὰ νὰ προσδώσουν αἴγλη στὸ πιάτο που μᾶς σερβίρουν), ἔρχονται τώρα καὶ μερικοὶ οἰνοποιοὶ νὰ προστεθοῦν στὸ ἀνωτέρω συνοθύλευμα τῶν «στερουμένων φαντασίας».
Τελευταία ἔπεσε στὴν ἀντίληψή μου η ξενόγλωσση (τέλος πάντων γραμμένη μὲ τὸ Χαλκιδικὸ ἀλφάβητο) ἐτικέττα τοῦ ἐρυθροῦ οἴνου μὲ τὴν ἐπωνυμία :
TOY THEMATOS –KTHMA PAVLIDIS
OH! TI DRAMA KTHMA PAVLIDIS!!!!!
Δὲν μᾶς ἔφθαναν μέχρι τώρα οἱ ἄμαθεῖς -ἀντιγραφεῖς μάγειροι οἱ ὁποῖοι στερούμενοι φαντασίας καὶ δημιουργίας μᾶς κάνουν πλήση ἐγκεφάλου μὲ “κριθαρότα”, μὲ “μπρουσκέτες” , μὲ “φενόκια”(πιθανόν γιὰ νὰ προσδώσουν αἴγλη στὸ πιάτο που μᾶς σερβίρουν), ἔρχονται τώρα καὶ μερικοὶ οἰνοποιοὶ νὰ προστεθοῦν στὸ ἀνωτέρω συνοθύλευμα τῶν «στερουμένων φαντασίας».
Τελευταία ἔπεσε στὴν ἀντίληψή μου η ξενόγλωσση (τέλος πάντων γραμμένη μὲ τὸ Χαλκιδικὸ ἀλφάβητο) ἐτικέττα τοῦ ἐρυθροῦ οἴνου μὲ τὴν ἐπωνυμία :
THEMA – KTIMA PAVLIDIS REGIONAL WINE OF DRAMA 2004.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ!!!!
Ὣ ! ὁποίαν αἴγλην προσδίδει ἡ ἐτικέττα αὔτη εἰς τὸν περιεχόμενον ἐντὸς τῆς φιάλης οἶνον ;
Κατανοῶ ἄν τὸ KTIMA καὶ τὸ DRAMA τῆς διαφημίσεως ἀπευθυνόταν σὲ ξενόγλωσσο κοινὸ , ἀλλὰ ἀπευθύνεται σὲ ἐμᾶς τοὺς Ἓλληνες.Θὰ καταλάβαινα ἀκόμη ἄν ἡ μεγαλύτερη ποσότητα τῆς παραγωγῆς τοῦ οἰνοποιοῦ αὐτοῦ ἐξάγεται στὸ ἐξωτερικὸ(που τὸ εὐχομαι)ἀλλὰ τότε πρός τὶ ἡ ἀνωτἐρω ξενόγλωσση διαφήμιση πρὸς ἐμᾶς τοὺς πραδοσιακοὺς “γραμματικοὺς” τοῦ Ἀττικοῦ ἀλφαβήτου;
Πρὸς τὸ παρὸν δὲν δοκιμάζω καὶ δὲν θὰ δοκιμάσω τὸν ἐρυθρὸν οἶνον τοῦ ἀνωτέρω κτήματος καὶ μαζύ μὲ μένα τὰ πενήντα μέλη (καὶ οἱ οἰκογένειὲς τους) τῆς Ἑλληνικῆς Ἀκαδημίας τῆς Καυτερῆς Πιπεριᾶς ( http://kafteripiperia.blogspot.com )
μέχρι νὰ ἀλλάξει ἐτικέττα μὲ γραφὴ ἀναγνώσημη ἀπὸ ὃλους τοὺς Ἓλληνες.
Ἐλπίζω δὲ νὰ μᾶς δοθεῖ κάποτε καὶ κάποια ἀ
πάντηση ἀπὸ τὸν οἰνοποιὸ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ!!!!
Ὣ ! ὁποίαν αἴγλην προσδίδει ἡ ἐτικέττα αὔτη εἰς τὸν περιεχόμενον ἐντὸς τῆς φιάλης οἶνον ;
Κατανοῶ ἄν τὸ KTIMA καὶ τὸ DRAMA τῆς διαφημίσεως ἀπευθυνόταν σὲ ξενόγλωσσο κοινὸ , ἀλλὰ ἀπευθύνεται σὲ ἐμᾶς τοὺς Ἓλληνες.Θὰ καταλάβαινα ἀκόμη ἄν ἡ μεγαλύτερη ποσότητα τῆς παραγωγῆς τοῦ οἰνοποιοῦ αὐτοῦ ἐξάγεται στὸ ἐξωτερικὸ(που τὸ εὐχομαι)ἀλλὰ τότε πρός τὶ ἡ ἀνωτἐρω ξενόγλωσση διαφήμιση πρὸς ἐμᾶς τοὺς πραδοσιακοὺς “γραμματικοὺς” τοῦ Ἀττικοῦ ἀλφαβήτου;
Πρὸς τὸ παρὸν δὲν δοκιμάζω καὶ δὲν θὰ δοκιμάσω τὸν ἐρυθρὸν οἶνον τοῦ ἀνωτέρω κτήματος καὶ μαζύ μὲ μένα τὰ πενήντα μέλη (καὶ οἱ οἰκογένειὲς τους) τῆς Ἑλληνικῆς Ἀκαδημίας τῆς Καυτερῆς Πιπεριᾶς ( http://kafteripiperia.blogspot.com )
μέχρι νὰ ἀλλάξει ἐτικέττα μὲ γραφὴ ἀναγνώσημη ἀπὸ ὃλους τοὺς Ἓλληνες.
Ἐλπίζω δὲ νὰ μᾶς δοθεῖ κάποτε καὶ κάποια ἀ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου